Forumul Universitatii Spiru Haret
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Forumul Universitatii Spiru Haret

Forumul studentilor Universitatii Spiru Haret. Forumul unde se rezolva grile, cursuri, manuale, informatii utile, teste, prietenii intre studenti .
 
AcasaAcasa  PortalPortal  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi
 

 Marketing A2S2 CIG B

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
valentin969
***ADMIN***
***ADMIN***
valentin969

Mesaje : 12186
Data de inscriere : 07/11/2009
Localizare : de acolo...

Marketing A2S2 CIG B Empty
MesajSubiect: Marketing A2S2 CIG B   Marketing A2S2 CIG B EmptyJoi 31 Mar 2011 - 13:07

Discutii subiecte.
Sus In jos
https://spiruharet-cv.forumgratuit.ro
valentin969
***ADMIN***
***ADMIN***
valentin969

Mesaje : 12186
Data de inscriere : 07/11/2009
Localizare : de acolo...

Marketing A2S2 CIG B Empty
MesajSubiect: Re: Marketing A2S2 CIG B   Marketing A2S2 CIG B EmptyLun 23 Mai 2011 - 16:35

Arrow GRILA 2010.
Atașamente
MARKETING.pdf
GRILA 2010.
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(365 KB) Descarcat de 22 ori
Sus In jos
https://spiruharet-cv.forumgratuit.ro
nyuszimama
Membru Nou
Membru Nou
nyuszimama

Mesaje : 4
Data de inscriere : 26/05/2012

Marketing A2S2 CIG B Empty
MesajSubiect: Re: Marketing A2S2 CIG B   Marketing A2S2 CIG B EmptySam 26 Mai 2012 - 9:49

Grila are cateva lipsuri vi le postez 34) In cadrul activitatii de marketing a unei banci se desfasoara activitati specifice: A. marketingului social; B. marketingului intern al firmei; C. macromarketingului; D. marketingului extern al firmei; E. marketingului interactiv. 1 A+B+C+D 2 B+C+E+F 3 A+C+D+E 4 A+D+E+F R: 2 96) Activitatea unei banci poate fi structurata in: 1 operatiuni pasive, operatiuni active, operarea transferurilor monetare si alte servicii; 2 analiza produselor si serviciilor bancare existente, explorarea unor variante noi de produse si servicii, evaluarea perspectivelor noilor variante de produse si servicii, crearea propriuzisa a noului produs/serviciu bancar. R: 1 82) In ceea ce priveste structura pietei financiar-bancare, principalele componente ale acestuia
sunt:
1 piata monetara, piata bunurilor si serviciilor financiar-bancare, piata titlurilor;
2 indicatorii absoluti si relativi care caracterizeaza activitatea financiar-bancare;
3 piata interna si piata externa

R 1
92) Marketingului bancar imbraca urmatoarele trei forme.
1 marketingul extern firmei, marketingul intern si marketingul interactiv;
2 marketingul social, marketingul serviciilor si marketingul strategic.

R: 1
Sus In jos
nyuszimama
Membru Nou
Membru Nou
nyuszimama

Mesaje : 4
Data de inscriere : 26/05/2012

Marketing A2S2 CIG B Empty
MesajSubiect: Re: Marketing A2S2 CIG B   Marketing A2S2 CIG B EmptySam 26 Mai 2012 - 9:52

Aici aveti teste cu completari
keting - COMPLETION

1. Mediul extern al firmei este format din totalitatea __________ eterogeni, care actioneaza asupra acesteia, influentand relatiile acesteia cu piata.

ANS: factorilor

2. Piata serviciilor financiar-bancare este data de relatiile ce iau nastere in cadrul operatiunilor financiar-bancare destinate sa satisfaca nevoia de utilizare a __________, respectiv imprumuturilor.

ANS: economiilor

3. Investigarea pietei este o functie permisa, adaptarea la mediul extern reprezinta o functie __________, in timp ce satisfacerea cerintelor de consum si maximizarea profitului se constituie in functii obiectiv.

ANS: mijloc

4. In procesul dezvoltarii marketingului se poate vorbi despre specializarea marketingului in diferite domenii, in general, in ale economiei, in particular, specializarea fiind o trasatura de baza a ________________.

ANS: marketingului

5. Piata presupune existenta simultana a trei elemente: cererea, __________ si pretul.

ANS: oferta

6. Piata monetara este data de relatiile specifice bancilor comerciale, bancii centrale sau unor _____________ financiari, ce au drept scop asigurarea lichiditatilor prin operatiuni de trezorerie.

ANS: intermediari

7. Strategia de marketing stabileste liniile definitorii ale conduitei intreprinderii, in vederea atingerii unor anumite _____________.

ANS: obiective

8. Strategia de produs are in vedere atat produsul global (de baza), cat si produsele __________ (derivate).

ANS: partiale

9. In domeniul financiar-bancar, conceptul de pret este mai putin intalnit, delimitandu-se si utilizandu-se notiuni precum: dobanda, _____________, spezele bancare, primele de asigurare, cursul de schimb etc.

ANS: comisionul

10. Mixul presupune combinarea judicioasa a celor patru elemente ale sale: produs, pret __________ si distributie

ANS: promovare

11. In functie de pozitia intreprinderii fata de dinamica pietei intreprinderea poate adopta una din urmatoarele variante: strategia cresterii activitatii, strategia mentinerii volumului de activitate sau strategia _______________ activitatii de piata

ANS: restrangerii

12. Micromediul firmei este alcatuit din acei factori care actioneaza in mod ___________ asupra acesteia, permanent si imediat.

ANS: direct

13. Daca se are in vedere natura relatiilor economice, se poate vorbi despre o piata ________, in care vanzarea-cumpararea se desfasoara in mod nestingherit, dar si despre o piata controlata (planificata), in care actele de vanzare-cumparare sunt dirijate prin masuri politico-administrative.

ANS: libera

14. Activitatea promotionala cuprinde ansamblul actiunilor prin intermediul carora se realizeaza un flux continuu de informatii, idei si mesaje intre firma si mediul ei ____________, avand un rol cu totul deosebit in finalizarea rezultatelor activitatii economice a firmei.

ANS: extern

15. Publicitatea poate fi definita ca o actiune destinata prezentarii _____________ (nepersonale) a unui mesaj in legatura cu un produs, marca sau firma, de catre un sustinator (platitor identificat).

ANS: indirecte

16. Principalele instrumente strategice ale marketingului direct sunt: corespondenta, ______________, telemarketingul, publicitatea cu raspuns direct etc.

ANS: catalogul

17. Relatiile publice pot fi definite ca actiunile de cultivare de catre firma a unor contacte directe, sistematice si consecvente, cu diferite categorii de _________, de persoane influente, cu mass-media, lideri de opinie etc.

ANS: public

18. In stabilirea managementului activitatii de marketing a unei firme, trebuie avute in vedere si cele trei forme pe care le imbraca marketingul bancar: marketingul exterior firmei, marketingul intern si marketingul ______________.

ANS: interactiv

19. In organizarea activitatii de marketing al firmei, este nevoie de o coordonare eficienta, de o cooperare stransa, dar si de un sistem ________________ si de decizie adecvat.

ANS: informational

20. Activitatile specifice marketingului interactiv se desfasoara la nivelul unitatilor ______________ de activitate (sucursala, filiala, agentie, oficiu).

ANS: strategice

21. In practica firmel, intre compartimentul de marketing si celelalte apar o serie de conflicte, manifestandu-se, in principal, un antagonism latent sau un antagonism ____________.

ANS: militant

22. Sursele de informatii se obtin de catre banca mai ales din contactul direct cu ____________, utilizandu-se diferite metode.

ANS: clientii

23. O strategie completa de marketing presupune incorporarea intr-o ambianta aproape perfecta a celor trei subsisteme: strategia de ____________, strategia rezultatelor si strategia angajarii.

ANS: actiune

24. Un proces decizional eficient presupune acordarea atentiei cuvenite etapelor acestuia, respectiv fundamentarea, _______________ si adoptarea deciziei de marketing.

ANS: elaborarea

25. Elaborarea deciziei si adoptarea acesteia se realizeaza in conditii diverse, respectiv in conditii de _______________, in conditii aleatorii nedeterminate si mai ales concurentiale.

ANS: siguranta

26. Variabila pret se infatiseaza sub forma unui ___________, care va intra in componenta mixului de marketing.

ANS: submix

27. In functie de nivelul si modul de formare, exista trei categorii de preturi: orientate dupa costuri, orientate dupa ________________ si orientate dupa cerere.

ANS: concurenta

28. Distributia inseamna traseul pe care il parcurg marfurile si serviciile pana ajung la consumatori, participantii la acest traseu alcatuind ___________ de distributie.

ANS: canalul

29. In sens restrans, distributia in domeniul financiar-bancar inseamna _____________ unitatilor in teritoriu, numarul acestora, ghiseele de contact si conditiile oferite clientilor.

ANS: amplasarea

30. Obiectivele strategice ale politicii de distributie sunt generate atat de locul si rolul _____________ in cadrul politicii de marketing, cat si de caracteristicile activitatii desfasurate.

ANS: distributiei

31. Relatiile compartimentului de marketing sunt de autoritate, de ____________ si de control.

ANS: cooperare

32. In functie de natura obiectivelor avute in vedere, deciziile sunt strategice si _____________

ANS: operative

33. Formele de materializare a publicitatii pot fi diferentiate in functie de obiect, aria geografica de raspandire a mesajului, tipul mesajului difuzat si _____________ mesajului.

ANS: suportul

34. Principalele mijloace de promovare a vanzarilor sunt reducerile temporare de preturi si tarife, vanzarile-grupate, cadourile si primele promotionale, concursurile publicitare, publicitatea la locul vanzarii, _________________ etc.

ANS: merchandisingul

35. Fortele de vanzare sunt investite atat cu obiective comerciale, cat si cu obiective _______________.

ANS: promotionale

36. Manifestarile promotionale includ participarea la actiuni cu caracter promotional, sponsorizarea si ______________.

ANS: mecenatul

37. Utilizarea marcilor vizeaza _______________ si diferentierea produselor si serviciilor bancii fata de cele ale concurentei.

ANS: individualizarea

38. Principalele elemente ale sistemului informational de marketing sunt sursele de informatii, circuitele (fluxurile) informationale si _____________.

ANS: utilizatorii

39. Decizia este un proces de optiune, fundamentat stiintific, cu ajutorul unor informatii pertinente, al unor mecanisme si tehnici de prelucrare a acestora si de evaluare a efectelor diferitelor ____________ posibile.

ANS: variante

40. Testarea unui produs presupune doua momente succesive: testarea ____________ si testarea de accesibilitate.

ANS: tehnica

41. Testarea de accesibilitate consta in analiza primelor reactii ale _______________ potentiali.

ANS: consumatorilor

42. Testarea tehnica si cea de accesibilitate sunt operatiuni _________________, in practica cele doua laturi ale testului de produs trebuind sa fie corelate.

ANS: complementare

43. In functie de pozitia intreprinderii fata de schimbarile pietei, exista trei variante de strategii de piata: strategia activa, strategia ______________ si strategia pasiva.

ANS: adaptiva

44. Cererea de servicii si produse financiar-bancare se manifesta sub forma cererii de disponibilitati banesti (imprumuturi) sau a cererii de ____________ a unor disponibilitati (economisirea).

ANS: plasament

45. Piata serviciilor financiar-bancare imbraca forma pietei depozitelor bancare si a pietei ____________.

ANS: creditelor

46. Liniile definitorii ale atitudinii si conduitei firmei in vederea atingerii obiectivelor propuse este apanajul ____________ de marketing.

ANS: strategiei

47. Modalitatile practice de aplicare a strategiei fac obiectul ___________ de marketing.

ANS: tacticii

48. Componentele ce definesc un produs sunt: componentele corporale, componentele acorporale, comunicatiile privind produsul si ____________ produsului.

ANS: imaginea

49. La nivel mangementului general se realizeaza activitati de marketing intern si extern, in timp ce la nivelul operational, marketingul ia forma celui ______________.

ANS: interactiv

50. La nivel mangementului general, de regula exista un compartiment de marketing, cu atributii specifice marketingului _____________ (intern si extern), compartiment ce ia forma directiei, serviciului, biroului etc.

ANS: traditional


Sus In jos
Continut sponsorizat




Marketing A2S2 CIG B Empty
MesajSubiect: Re: Marketing A2S2 CIG B   Marketing A2S2 CIG B Empty

Sus In jos
 

Marketing A2S2 CIG B

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

 Subiecte similare

-
» Informatica de Gestiune A2S2 CIG B
» Marketing sem II
» Audit Intern A2S2 CIG B
» Asigurari (optional) A2S2 CIG B
» Practica de Specialitate A2S2 CIG B

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul Universitatii Spiru Haret :: Facultatea de MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL ( CIG - MFC ) :: Facultatea de MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL ( CIG - MFC ) BUCURESTI :: CIG ANUL II-