Forumul Universitatii Spiru Haret
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Forumul Universitatii Spiru Haret

Forumul studentilor Universitatii Spiru Haret. Forumul unde se rezolva grile, cursuri, manuale, informatii utile, teste, prietenii intre studenti .
 
AcasaAcasa  PortalPortal  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi
 

 Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Laura.Lupu
Membru Nou
Membru Nou
Laura.Lupu

Mesaje : 4
Data de inscriere : 08/02/2012
Localizare : Bucuresti

Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat) Empty
MesajSubiect: Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat)   Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat) EmptyMier 8 Feb 2012 - 11:43

Buna ziua,

Ma numesc Laura Lupu si sunt recruiter la VON Consulting, agentie de recrutare. Avem in prezent in selectie mai multe posturi de IT Helpdesk pentru o companie multinationala, pentru sediul din Bucuresti

Principala cerinta este un nivel avansat de limba engleza si una din urmatoarele limbi: italiana, italiana si franceza, germana, daneza, poloneza, suedeza la nivel avansat.

Pentru cei interesati astept CV-uri la adresa de e-mail mentionala pe profil

Va multumesc si sper sa putem colabora.

Cu stima,
Laura Lupu
Recruiter at VON Consulting,
Strada General Ernest Brosteanu 15
Sector 1, Bucuresti
Telefon: + 40 21 3178545
Mobil: + 40 72 6227743
Sus In jos
 

Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

 Subiecte similare

-
» Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat)
» Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat)
» Joburi IT Helpdesk pentru companie multinationala (2 limbi straine la nivel avansat)
» CIG: Comunicare de afaceri in limbi straine (eng)_ANUL III_ sem 1_ 2009-2010_BUC
» CIG: Comunicare de afaceri in limbi straine (fr)_ ANUL III_ sem 1_ 2009-2010_BUC

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul Universitatii Spiru Haret :: FACULTATEA DE LIMBI SI LITERATURI STRAINE BUCURESTI :: LLS ANUL I-